Klachten

Bij NFC-Store.nl, onderdeel van Dielis.net, staan service en kwaliteit voorop en stellen wij de klant centraal. Zo zijn wij dan ook aangesloten bij WebwinkelKeur. Mocht je ondanks onze inspanning toch een klacht hebben laat het ons dan weten zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden.
Maak je klacht zo uitgebreid mogelijk kenbaar via ons contactformulier of mail ons op:

Klacht melden bij het Europees ODR platform

We raden u altijd aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.