Veelgestelde vragen2021-04-28T09:40:14+02:00

Veelgestelde vragen

We kunnen begrijpen dat er soms nog wat onduidelijk is of dat je nog iets wilt weten. Op deze pagina hebben we gemakkelijk alle meest gestelde vragen op een rijtje gezet voor je. Mocht je nog iets onduidelijk zijn of heb je een andere vraag die hieronder niet beantwoord is, neem dan even contact op met ons via ons contactformulier.

NFC

Hoelang gaan NFC-tags mee?2021-04-28T09:06:06+02:00

Onze NFC-tags zijn geschikt om honderden keren te herschrijven. Let wel op dat je de tag niet “locked”. Als een tag eenmaal is gelocked, is het onmogelijk om hem opnieuw te programmeren!

Hoe programmeer ik NFC-tags?2021-04-28T09:26:10+02:00

Dit doe je gemakkelijk met software op je NFC ondersteunende telefoon. Hier vind je meer informatie.

Welke telefoons zijn geschikt?2021-04-28T09:05:10+02:00

Tientallen! Kijk in de specificaties van je telefoon of deze ook geschikt is

Heb ik batterijen nodig om NFC-tags te gebruiken?2021-04-28T09:03:22+02:00

De tags gebruiken geen batterijen.

Waar kan ik NFC voor gebruiken?2021-04-28T09:02:57+02:00

NFC kan oa. gebruikt worden om profielen automatisch te laten wijzigen, als digitaal visite kaartje, Automatisch een website te laten openen, WiFi instellingen doorgeven en nog veel, veel meer toepassingen.

Wat is NFC?2021-04-28T09:02:33+02:00

NFC staat voor Near Field Communication. Meer informatie vind je hier.

NFC-Store.nl

Waarom zou ik bij NFC-Store.nl bestellen?2021-04-28T09:07:34+02:00

Wat dacht je van: Grootste winkel met NFC tags van Nederland en België, snelle levering, veilige betaling, scherpe prijzen, hoge klanttevredenheid.
En over onze tags: Hoge capaciteit, watervast, gemaakt van PVC, met kwalitatieve 3M stickerlaag.

Welke NFC tags heeft NFC-Store.nl?2021-04-28T09:17:25+02:00

NFC-Store.nl Heeft oa. de Mifare Classic 1K tags: 1024 bytes geheugen (ongeformatteerd). NTAG2XX tags: Universeel inzetbaar door vrijwel elke NFC telefoon. Topaz512 tags: Universeel, redelijk grote opslagcapaciteit

Bestellen en levering

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?2021-04-28T09:13:35+02:00

Wij bieden geen mogelijkheid om een bestelling af te halen

Kan ik mijn bestelling ook per email/contactformulier doorgeven? (handmatige orders)2021-04-28T09:12:40+02:00

Het is mogelijk om via ons contactformulier een bestelling door te geven. Hieraan gelden wel enkele voorwaarden voor.
-Voor handmatige orders geldt een toeslag van € 4,95 administratie kosten
-Het is helaas niet mogelijk om enige vorm van korting te bedingen, enkel reguliere /stuk prijzen worden gehanteerd. (Bulk korting, sociale media korting, etc zijn dus uitgesloten)
-Betaling is enkel mogelijk via bankoverschrijving

Voor het aanmaken van een order zijn de volgende gegevens nodig:
-Persoonsnaam
-Afleveradres
-Gewenste producten en aantallen

Aanvragen van een handmatige order kan hier

Leveren jullie ook intracommunautaire?2021-04-28T09:11:32+02:00

NFC-Store.nl doet ook aan intracommunautaire leveringen. De aanvraag voor deze leveringen dienen vooraf te worden gedaan en bestaande orders kunnen niet worden aangepast. Het is enkel mogelijk om via ons contactformulier de bestelling door te geven. De gegevens die nodig zijn:
-BTW nummer
-Bedrijfsnaam zoals geregistreerd
-Persoonsnaam
-Afleveradres (Deze dient hetzelfde te zijn als geregistreerd op het BTW nummer)
-Gewenste producten en aantallen

Voor Intracommunautaire leveringen gelden verder dezelfde regels als voor “handmatige orders”.
Aanvragen van een Intracommunautaire leveringen kan hier

Naar welke landen wordt er verzonden?2021-04-28T09:11:05+02:00

NFC-Store.nl verzend naar adressen in Nederland en België.

Niet al mijn bestelde producten zijn voorradig, wat nu?2021-04-28T09:10:42+02:00

Bij orders onder de € 25,00 (excl. verzendkosten) wachten we tot alle producten voorradig zijn en verzenden we je order in 1 geheel. Neem bij orders die boven de € 25,00 (excl. verzendkosten) contact op met onze klantenservice indien je een deellevering wenst. Zonder bericht van je wachten we tot alle producten voorradig zijn en verzenden we je order in 1 geheel.

Pre-order, wat is dat?2021-04-28T09:10:08+02:00

Producten die de status “Pre-order” hebben, staan in bestelling bij onze leveranciers. De producten zijn dus nog niet voorradig bij ons. Wij vermelden altijd de verwachte levertijd bij deze producten. De verwachte levertijd is slechts een indicatie. De daadwerkelijke levertijd kan hier dus zowel positief als negatief van afwijken. We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren aan je.

Wat is de levertijd?2021-04-28T09:09:15+02:00

Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur zijn geplaatst, worden doorgaans binnen ca. 24 uur verzonden.
Voor de uiteindelijke levering zijn we afhankelijk van de bezorger. Onze ervaring is dat zij vaak binnen 1-2 werkdagen de bestelling afleveren.
De bezorgers hebben voor het afleveren van bestellingen buiten Nederland vaak een paar dagen extra de tijd nodig om te bezorgen.

Bij drukte of onvoorziene omstandigheden kunnen de levertermijnen hoger zijn dan verwacht. We doen ons best om je hierover zo goed mogelijk te informeren.

Wat zijn de verzendkosten?2021-04-28T09:08:43+02:00

Binnen Nederland bedragen verzendkosten € 2,25 voor enveloppe zendingen en € 4,95 voor (brievenbus)pakket zendingen.
De verzendkosten voor België zijn € 7,95 voor enveloppe zendingen en € 9,95 voor pakket zendingen.

Hoe kan ik op NFC-Store.nl betalen?2021-04-28T09:08:13+02:00

Je kan veilig en gemakkelijk betalen met iDeal, Bunq of Paypal. Kom je uit België? Dan kun je ook veilig gebruik maken van Bancontact/Mister Cash.

Garantie en retourneren

Ik heb mijn tag per ongeluk gelocked, wat nu?2021-04-28T09:14:49+02:00

Helaas blijft een gelockte tag gelocked. Hier is technisch niets aan te doen.

Hanteren jullie een zichttermijn?2021-04-28T09:14:26+02:00

NFC-Store.nl hanteert een zichttermijn van 14 kalenderdagen. Tijdens deze termijn dienen de tags op juiste wijze te worden behandeld.
Gelockte tags en tags waarvan de plaklaag is gebruikt worden per definitie niet teruggenomen. Retourzending dienen vooraf aangemeld te worden per contactformulier en geschiede op kosten en verantwoording van de koper.

De tags doen niets?2021-04-28T09:14:01+02:00

Controleer of je telefoon wel geschikt is voor NFC gebruik en of je wel de juiste software op je telefoon hebt staan. Is dit het geval? Controleer dan of de tag wel is geformatteerd en niet is gelocked.

Titel

Ga naar de bovenkant